Ipsen
- Firma Ipsen pragnie wyrazić zadowolenie ze współpracy z domem mediowym Value Media, która rozpoczęła się pod koniec 2012 roku. Wszystkie dotychczasowe projekty zostały przeprowadzone z należytą starannością i cechują się wysokim profesjonalizmem oraz znajomością branży mediów.
Firma chętnie dzieli się swoim doświadczeniem, na uznanie zasługuje elastyczność i dostosowanie do potrzeb Klienta. Do każdego projektu Firma Value Media podchodzi indywidualnie i kompleksowo oferując szereg dodatkowych usług, które mogą być wykorzystane w kampaniach promocyjnych.
Podkreślenia wymagają kwalifikacje zawodowe oraz bardzo dobra znajomość rynku mediowego, co jest gwarancją współpracy na wysokim poziomie.
Jerzy Woszczyna, Kierownik Produktu Ipsen Poland Sp. z o.o.
Nazwa.pl
Nazwa.pl - jedna z najbardziej znanych marek oferujących internetowe usługi B2B. Adres pod którym tysiące polskich przedsiębiorców zarejestrowało swoją pierwszą domenę, kupiło hosting, założyło sklep online. Nazwa.pl to szeroki wachlarz usług, dzięki którym właściciele firm nie muszą martwić się o sferę technologii - mogą po prostu zająć się prowadzeniem swojego biznesu.
- W trakcie wieloletniej współpracy z Value Media, agencja dała się poznać jako solidny, lojalny i wiarygodny partner. Dzięki dobrze dobranemu zespołowi mamy poczucie silnego wsparcia merytorycznego i profesjonalizmu w realizacji zarówno zadań standardowych jak i nietypowych pomysłów.
Kalina Pieciun-Regulska, Dyrektor Działu Marketingu

Credit Agricole
Credit Agricole Bank Polska S.A. jest bankiem detalicznym, ukierunkowanym na obsługę finansową klientów indywidualnych, osób prowadzących działalność gospodarczą oraz przedsiębiorstw. CA ma rozbudowaną sieć placówek własnych oraz placówek partnerskich w całej Polsce, a jego centrala mieści się we Wrocławiu.
Value Media zostało wybrane do współpracy, obejmującej działania internetowe, w styczniu 2013. Bank zaufał nam ze względu na nasze doświadczenie w prowadzeniu kampanii online'owych, w szczególności kampanii sprzedażowych dla sektora bankowego. Od początku 2014 roku planujemy kampanie internetowe wszystkich produktów z portfolio banku.
W ramach współpracy przygotowywaliśmy również kreacje kampanii, a także audytowaliśmy proces zakupowy online. Dzięki wprowadzonym zmianom, osiągamy coraz lepsze wyniki sprzedażowe, co przekłada się na wysokie zadowolenie klientów. Obsługą zajmuje się zespół Małgosi Kozery.
- Firma Value Media Sp. z o.o., na zlecenie Credit Agricole Bank Polska S.A., nieprzerwanie od 2013 roku zajmuje się doradztwem strategicznym w zakresie komunikacji marketingowej oraz realizacją kampanii w mediach cyfrowych.
Doświadczenie zespołu i jego kompetencje pozwalają na prowadzenie i skuteczną optymalizację kampanii nastawionych na sprzedaż, w różnych modelach zakupowych (między innymi CPL/CPS), a także kapanii realizujących cele wizerunkowo/zasięgowe.
Zespół cechuje zaangażowanie oraz rzetelność, terminowość realizacji zadań, wysokie kwalifikacje i wiedza z zakresu mediów cyfrowych, a także skuteczne odpowiadanie na potrzeby klienta.
Damian Ludke, Dyrektor ds. Marketingu Internetowego, Departament Promocji Marki
Neckermann Polska
- Firma Value Media Sp z.o.o. zajmuje się na zlecenie Neckermann Polska Biuro Podróży doradztwem strategicznym oraz planowaniem i zakupem mediów takich jak TV, radio, prasa, internet, outdoor dla potrzeb realizacji kampanii reklamowych realizowanych w okresie od maja 2010 r. do dnia dzisiejszego. Do dziś prace powierzone Agencji są wykonywane terminowo i solidnie.
Wysokie kwalifikacje, terminowość realizacji zadań, zrozumienie potrzeb klienta oraz rzetelność pracowników Value Media to cechy, które są godne polecenia.
Niniejszym rekomenduję dom mediowy Value Media jako skutecznego partnera szczególnie tym firmom, które cenią sobie profesjonalizm i wysoki poziom obsługi oraz chcą w sposób efektywny zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe.
Rafał Grunwald, Dyrektor Marketingu i E-commerce
Neo24.pl
- Z firmą Value Media współpracujemy od 2007 roku. Jestem przekonany, że to dzięki umiejętnościom ZESPOŁU Value Media, ogromnym zasobom ich wiedzy, zdolności do kreatywnego myślenia, zaangażowaniu w codzienną operacyjną pracę oraz co, dla mnie niezwykle istotne – umiejętności SŁUCHANIA i wyciągania właściwych wniosków, sklep internetowy NEO24.PL stał się największym graczem na rynku online w Polsce. Myśląc o Value Media, nie myślę o obcej firmie, ale o części naszego zespołu.
- Maciej Idzikowski, Prezes Zarządu Neo24.pl

Tchibo.pl
Marka Tchibo od ponad 60 lat nierozerwalnie złączona jest z najwyższej jakości kawą. Ogromna pasja i zaangażowanie pozwoliły firmie przeistoczyć się z dystrybutora w jednego z największych detalistów i producentów kawy. Dziś Tchibo zatrudnia ponad 12 tys. pracowników w całej Europie i może pochwalić się imponującą siecią 1 100 własnych sklepów.
W Polsce marka zadebiutowała w 1992 r. „Reprezentuje unikalny model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych produktów oferowanych w tygodniowym cyklu w sklepach Tchibo i w e-sklepie tchibo.pl” (źródło: tchibo.com).
Value Media odpowiada za kompleksową obsługę kampanii Tchibo w Internecie. Do naszych zadań należy przygotowanie strategii, zakup mediów, analityka i optymalizacja działań komunikacyjnych oraz wsparcie technologiczne sklepu internetowego. Stworzenie kreacji powierzono agencji reklamowej We Love Ads.
- Z domem mediowym Value Media, który realizuje dla nas zadania związane z doradztwem strategicznym, zakupem mediów, planowaniem oraz kreacją kampanii reklamowych w Internecie, współpracujemy nieprzerwanie od lipca 2014 roku. Rekomenduję Value Media, jako niezawodnego partnera, cechującego sie szerokimi kompetencjami, innowacyjnością i kreatywnością, wykorzystując przy tym najnowowcześniejsze technologie.
Arkadiusz Krokowski, Senior eCommerce Manager Tchibo.pl

Jula
JULA ułatwia życie kreatywnym majsterkowiczom i fachowcom na całym świecie. Rozwiązania proponowane w produktach JULA pomagają w codziennym życiu. W JULA wierzą, że zaangażowanie i współdziałanie to droga do sukcesu, do którego wspólnie dążymy od 2012 roku.
Wspieramy JULA w działaniach zarówno digital, jak i mediach tradycyjnych. Razem otwieraliśmy pierwszy multimarket JULA w Polsce oraz 10 kolejnych. JULA bezustannie się rozwija i jedynym stałym elementem jest zmiana. Dlatego kluczową rolę w naszym dążeniu do wspólnego sukcesu odgrywają ciekawość świata, elastyczność oraz ścisła współpraca.
Do zadań Equinox Warsaw należy planowanie i zakup mediów (TV, prasa, Intenet, outdoor) .Obsługą JULA zajmuje się team Agnieszki Pikuły.
- W imieniu firmy JULA POLAND pragnę potwierdzić realizację kampanii multimarketu JULA w okresie listopad 2011 - maj 2013 wspólnie z domem mediowym Equinox Polska Sp. z o.o. Kampania została zrealizowana przy wykorzystaniu TV, prasy, outdooru i Internetu.
Usługi świadczone przez Equinox Polska Sp. z o.o. zostały wykonane zgodnie z harmonogramem, rzetelnie i z należytą starannością. Mogę polecić Equinox Polska jako sprawdzonego i profesjonalnego partnera w zakresie planowania i zakupu mediów.
Agnieszka Murawińska-Silczuk, Marketing Manager JULA Poland

Amica
Domeną Amica jest duży sprzęt AGD. Od ponad 50 lat dostarcza klientom satysfakcję i poczucie bezpieczeństwa. Pomimo rosnącej konkurencji z zagranicy pozostaje największym polskim producentem sprzętu AGD i liderem na rodzimym rynku. Amica coraz odważniej zaznacza swoją obecność także na rynkach zagranicznych. Obecnie na eksport trafia niemal 70 procent produkcji, a plany na najbliższe lata przewidują dalszy wzrost sprzedaży eksportowej. Tym samym firma lokuje się w gronie największych polskich eksporterów. Inteligentne rozwiązania Amica są dostępne w 40 krajach świata i w domach milionów Europejczyków.
Z rodzimym producentem sprzętu AGD pracujemy od sierpnia 2010 roku. W 2012 roku, rywalizując z sieciowymi domami mediowymi, obroniliśmy budżet klienta oferując doskonałą strategię i najkorzystniejsze warunki cenowe. Nasz dom mediowy odpowiada za zakup oraz planowanie mediów we wszystkich kanałach. Z kolei kreacją zajmuje się, współpracująca z nami w ramach Group One, agencja Change.
- Z zespołem Value Media współpracujemy od wielu lat. Są to osoby profesjonalne, ale również entuzjastycznie nastawione do realizacji wyzwań jakie stawia przed nimi wymagająca kategoria AGD. Charakteryzują się dogłębną wiedzą zarówno z zakresu mediów tradycyjnych jak i digitalowych dzięki czemu tworzone przez nich strategie są kompleksowe i efektywnie przekładają się na wyniki firmy Amica.
Krzysztof Rutkowski, Marketing Manager Amica Sp. z o.o

Natur Produkt Zdrovit
Natur Produkt Zdrovit – już ponad dwadzieścia lat uczestniczy w rozwoju polskiego rynku farmaceutycznego. Swój sukces zawdzięcza determinacji w poszukiwaniu preparatów innowacyjnych, o sprawdzonym działaniu i tylko takich, które spełniają najwyższe standardy jakości. Natur Produkt Zdrovit zaufało wiele wiodących, światowych firm farmaceutycznych, których produkty wprowadzono na polski rynek.
- Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o. pragnie potwierdzić realizację kampanii mediowych w okresie II-X.2014. Za zakup oraz planowanie powierzchni reklamowych odpowiedzialny był dom mediowy Eqinox Polska Sp. z o.o. Realizacja kampanii miała miejsce w TV (stacje główne oraz tematyczne) oraz w Internecie. Wartość zamówienia brutto (w opisanym powyżej okresie) przekroczyła 9 600 000 zł.
Usługi świadczone przez Equinox Polska Sp. z o.o. zostały wykonane zgodnie z harmonogramem, rzetelnie i z należytą starannością. Mogę Polecić Equinox Polska jako sprawdzonego i profesjonalnego partnera w zakresie planowania i zakupu mediów.
Karol Szymczykiewicz, Dyrektor Natur Produkt Zdrovit

Adamed
Grupa Adamed to polska firma farmaceutyczno–biotechnologiczna powstała w 1986 roku. Adamed jest firmą ze 100% udziałem kapitału polskiego. Sukces produktów oferowanych na krajowym rynku, zapoczątkował dynamiczny rozwój eksportu firmy. Aktualnie produkty firmy sprzedawane są do ponad 40 krajów, a jej pozycja na arenie międzynarodowej jest stale wzmacniana. W portfolio Grupy Adamed znajdują się produkty lecznicze na receptę, OTC oraz suplementy diety. Przy współpracy z działem naukowym R&D Adamed, opracowano i opatentowano innowacyjne formuły dermokosmetyków.
Pierwsze kampanie firmy Adamed we współpracy z naszą firmą odbyły się już w 2010 roku. Pod koniec 2014 roku po raz kolejny wygraliśmy przetarg na obsługę Grupy Adamed. Poza planowaniem i zakupem mediów, w celu zwiększenia efektywności działań reklamowych, przeprowadzamy z naszym Klientem warsztaty z udziałem specjalistów z zakresu strategii komunikacji i kreacji.
Za obsługę Grupy Adamed odpowiada team Agnieszki Pikuły.
- W imieniu Grupy Adamed pragnę potwierdzić realizację kampanii reklamowych produktów ADAMED w okresie luty 2014 - marzec 2014 wspólnie z domem mediowym Equinox Polska Sp. z o.o. Kampanie zostały zrealizowane przy wykorzystaniu TV ogólnopolskiej. Usługi świadczone przez Equinox Polska Sp. z o.o. zostały wykonane zgodnie z harmonogramem, rzetelnie i z należytą starannością.
Aleksandra Gajda, Kierownik Marketingu Grupy Adamed
- W imieniu Grupy ADAMED pragnę potwierdzić realizację kampanii reklamowych produktów ADAMED w okresie wrzesień 2010 - grudzień 2012 wspólnie z domem mediowym Equinox Polska Sp. z o.o. Kampanie zostały zrealizowane przy wykorzystaniu TV, prasy, radia i Internetu. Usługi świadczone przez Equinox Polska Sp. z o.o. zostały wykonane zgodnie z harmonogramem, rzetelnie i z należytą starannością. Mogę zarekomendować Equinox Polska jako sprawdzonego i profesjonalnego partnera w zakresie planowania i zakupu mediów.
Grzegorz Michniewski, Prezes Zarządu; dr n. med. Małgorzata Adamkiewicz, Wieceprezes

SHOWROOM.PL
Showroom jest pierwszą i największą platformą online, skupiającą ponad 350 niezależnych, polskich marek modowych. Sprzedaje i promuje ubrania oraz dodatki z metką „made in Poland”, aktywnie rozwijając lokalny rynek branży modowej. Selektywnie dobiera swoją ofertę, zapewniając swoim klientom dostęp do najnowszych trendów i unikalnych projektów polskich projektantów.
Value Media od sierpnia 2014 roku wspiera Showroom w prowadzeniu działań SEM. Za obsługę klienta odpowiada zespół Łukasza Plony.
- Dom mediowy Value Media zajmuje się na zlecenie SHOWROOM Sp. z o.o. prowadzeniem działań reklamowych SEM w systemie PPC dla platformy Showroom.pl, nieprzerwanie od sierpnia 2014 roku. Decyzja o współpracy uwarunkowana była dużym doświadczeniem oraz digitalowym charakterem domu mediowego.
- Zespół Łukasza Plony, odpowiedzialny za prowadzenie naszej kampanii, cechuje nie tylko ogromna wiedza, profesjonalizm i terminowość, ale również umiejętność budowania i utrzymania relacji z klientem oraz służenia wsparciem zawsze, gdy jest ono oczekiwane. Doświadczenie zespołu przejawia się nie tylko w najwyższych kompetencjach w obszarze realizacji bieżących kampanii PPC, ale również doradztwie strategicznym. Dowodem tego są wzrosty prowadzonych działań zarówno pod kątem wolumenu transakcji jak i wielkości przychodu.
- Z pełną odpowiedzialności rekomendujemy dom mediowy Value Media jako solidnego i skutecznego partnera biznesowego, dokładającego wszelkich starań aby osiągnąć zaplanowane rezultaty, szczególnie w zmiennym i wymagającym ogromnej dyscypliny budżetowej obszarze e-commerce.
Justyna Dziegieć, e-commerce Manager SHOWROOM.PL
Noble Securities
Noble Securities S.A. to jeden z pierwszych domów maklerskich, działający na polskim rynku kapitałowym od 1994 r. Oferta Noble Securities skierowana jest do Klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorców oraz dużych korporacji, oczekujących sprawdzonych produktów finansowych, uproszczonych procedur oraz sprawnej i kompleksowej obsługi.
- Mam wielką przyjemność zarekomendować dom mediowy Value Media jako wartościowego i solidnego partnera, który profesjonalnie i skrupulatnie wywiązuje się ze wszystkich zadań powierzonych mu w zakresie planowania i realizacji internetowych kampanii reklamowych. Value Media świadczy kompleksowe usługi reklamowe, których celem jest pozyskanie klientów dla Noble Securities S.A. Wysoko oceniam pracę Value Media i polecam do współpracy jako partnera godnego zaufania.
Rafał Neska, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations
PKO Bank Polski
- Z Value Media współpracujemy od 2 lat. Jest to profesjonalny i zaangażowany w przygotowanie i prowadzenie kampanii dom mediowy. Nasz biznesowy partner odpowiada za wszystkie działania PKO i spółek PKO w Internecie. Zespół Value Media to specjaliści, którzy rozumieją cele biznesowe Klienta i dokładają wszelkich starań, aby osiągnąć zaplanowane rezultaty. Dotychczasowa współpraca może świadczyć o tym, że dom mediowy jest merytorycznie przygotowany do obsługi dużych kampanii reklamowych.
Patrycja Kociemska, Dyrektor Biura Sprzedaży Internetowej
LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z domem mediowym Value Media w sierpniu 2014 roku. Zgodnie z umową, do zadań domu mediowego należało prowadzenie działań w Internecie (SEM/PPC) na rynku polskim.
- Podczas współpracy, Value Media dało sie poznać jako godny zaufania partner biznesowy, chętnie dzielący się swoimi doświadczeniami. Mocnymi stronami firmy są elastyczność w działaniu oraz indywidualne podejście do klienta, będące ważnymi cechami w dzisiejszych realiach rynkowych.
Wszelkie powierzone prace zostały przeprowadzone starannie i terminowo. Efekty pracy Value Media nie tylko spełniły, ale wręcz przerosły nasze oczekiwania - z tego powodu, z pełną odpowiedzialnością możemy polecić usługi digitalowe oferowane przez Value Media.
Arkadiusz Gawryluk, Dział Sprzedaży Internetowej Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.